25/2/2020 | ρομποτική , Eduk8 , Χορηγούμενα άρθρα
Το LEGO Education SPIKE Prime είναι το νέο μέλος στην οικογένεια της LEGO Education. Μετά το WeDo 2.0 έρχεται να εισάγει τους μαθητές στον κόσμο της ρομποτικής, στον προγραμματισμό και το STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics).
Τι είναι το LEGO Education Spike Prime;
Το LEGO Education SPIKE Prime είναι ολοκαίνουριο, διαδραστικό με 32 απίθανες κατασκευές και σχέδια μαθημάτων. Εμπλέκει ενεργά τους μαθητές στην επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη ανεξάρτητα από το επίπεδο των γνώσεων τους.
Περιλαμβάνει πάνω από 500 δομικά υλικά του συστήματος LEGO Technic σε νέα χρώματα, κινητήρες, αισθητήρες, έναν εγκέφαλο με εξαιρετικές δυνατότητες, πλαίσια για μεγάλες κατακευές, ρόδες με εύκολη προσαρμογή στους κινητήρες και σχεδιασμό που αυξάνει την ακρίβεια.
Ποιος μπορεί να διδάξει ρομποτική με το LEGO Education Spike Prime;
Το SPIKE Prime μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όλοι!
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Α Βάθμιας και Β Βάθμιας εκπαίδευσης σχολείων, εργαστηρίων ρομποτικής, γονείς, αλλά και σε όποιον επιθυμεί να γνωρίσει τη μεθοδολογία εκπαίδευσης του LEGO Education Spike Prime.
Οποιοσδήποτε μπορεί να λάβει και την επίσημη πιστοποίηση ρομποτικής από τη LEGO Education παρακολουθώντας ένα 8ωρο σεμινάριο.
Σε ποιες ηλικίες παιδιών απευθύνεται;
Απευθύνεται σε παιδιά μεγάλων τάξεων του δημοτικού (πέμπτη και έκτη τάξη) και γυμνασίου (πρώτη και δευτέρα). Εισάγει τους μαθητές ηλικίας 10 έως 14 ετών στον μαγικό κόσμο της ρομποτικής μέσα από διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές.
Γιατί να το χρησιμοποιήσεις;
Μέσα από το παιχνίδι μετατρέπει την παραδοσιακή εκπαιδευτική διαδικασία σε βιωματική, διασκεδαστική και αποδοτικότερη. Με το SPIKE Prime οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν διασκεδαστικά ρομπότ, έξυπνες συσκευές, αλλά και διαδραστικά με τον χρήστη μοντέλα.
Με την άμεση συμμετοχή των μαθητών στις δραστηριότητες κατακτώνται δεξιότητες του 21ου αιώνα. Οι μαθητές:
Πόση ώρα διαρκεί το κάθε μάθημα;
Τα μαθήματα μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε 45 λεπτά συνδυάζοντας κατασκευή και προγραμματισμό που διευκολύνουν την εισαγωγή των μαθητών στην συλλογή και ανάλυση δεδομένων και στην επίλυση προβλημάτων με εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο.
Ποιες είναι οι εφαρμογές του LEGO Education Spike Prime
Οι εφαρμογές του είναι πολλές εντός και εκτός σχολείου.
Μέσα στην τάξη
1. Εφευρέσεις / Invention Squad
Οι μαθητές μαθαίνουν τη διαδικασία του σχεδιασμού της μηχανικής. Σε κάθε μάθημα θα επικεντρωθούν σε ένα συγκεκριμένο στάδιο της διαδικασίας σχεδίασης: Εύρεση – ορισμός προβλήματος, Σχεδίαση πρωτότυπων, Δοκιμή, Αξιολόγηση.Στο τελικό μάθημα θα ενσωματώσουν όλα αυτά τα βήματα, ώστε να σχεδιάσουν κάτι για κάποιον.
2. Εκκίνηση επιχειρηματικού σχεδίου / Kickstart A Business
Οι μαθητές αναπτύσσουν την υπολογιστική σκέψη. Μπορούν να μεταμορφώσουν τις ιδέες τους σε πραγματικότητα. Μέσω των μαθημάτων θα αναπτύξουν δεξιότητες, όπως η αποδόμηση ενός προβλήματος σε μικρότερα μέρη, ο έλεγχος σφαλμάτων (Debugging), η αναγνώριση μοτίβων και η χρήση κώδικα, η δημιουργία αλγορίθμων. Στο τέλος, θα ενσωματώσουν όλες αυτές τις δεξιότητες σε μια προσπάθεια να σχεδιάσουν ένα ρομπότ που ταξινομεί κιβώτια σε ένα εργοστάσιο.
3. Λύσεις σε καθημερινά προβλήματα / Life Hacks
Η ενότητα αυτή προσανατολίζεται στην αναπαράσταση και τη διαχείριση δεδομένων. Οι μαθητές θα εξερευνήσουν θέματα, όπως συγχρονισμός, μεταβλητές και λειτουργίες, ποιοτικά δεδομένα σχετικά με τις καιρικές συνθήκες, ποσοτικά δεδομένα μετεωρολογικών δεδομένων, πίνακες. Στο τελικό μάθημα θα ενσωματώσουν όλες αυτές τις έννοιες, έτσι ώστε να σχεδιάσουν έναν personal trainer (προσωπικό βοηθό), που θα τους βοηθήσει να μάθουν κάτι πιο γρήγορα.
4. Ετοιμότητα για διαγωνισμούς / Competition Ready
Στην ενότητα Competition Ready οι μαθητές θα εισαχθούν στον κόσμο των διαγωνισμών ρομποτικής, καθώς σταδιακά θα αναπτύσσουν γνώσεις, που αφορούν τα βασικά στάδια της κατασκευής και του προγραμματισμού αυτόνομων ρομπότ.
Θα εργαστούν συνεργατικά, ώστε να κατασκευάσουν ένα ρομπότ, θα εκτελούν δοκιμές, ώστε να τελειοποιήσουν τα προγράμματά τους, θα εφαρμόσουν τη διαδικασία της σχεδίασης για την ανάπτυξη λύσεων με στόχο την επίλυση αποστολών, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσουν δεξιότητες, όπως η συνεργασία, η ομαδικότητα, καθώς και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για το μέλλον στην αγορά εργασίας.
Το τελικό μάθημα της ενότητας Competition Ready είναι άμεσα συνδεδεμένο με το τον ετήσιο διαγωνισμό FIRST LEGO League και συγκεκριμένα με το Robot Game, γεγονός που καθιστά ιδανική την εισαγωγή στους διαγωνισμούς είτε στο σχολείο είτε σε προγράμματα εκτός σχολείου.
Μετά το σχολείο / Afterschool
Το SPIKE Prime εισάγει το STEAM και σε προγράμματα και δραστηριότητες μετά το σχολείο. Σε Club ρομποτικής, MAKERSPACES, χώρους εκμάθησης προγραμματισμού κ.ά.
Ένα χρήσιμο μαθησιακό εργαλείο για ΚΔΑΠ και σχολεία, τα οποία θέλουν να ξεχωρίζουν και να ενταχθούν στη σύγχρονη εκπαίδευσης.
Ειδικές τιμές για ΚΔΑΠ και φροντιστήρια. Μπορείς να το προμηθευτείς από το κατάστημα της Eduk8.